Pekná cesta 15, Bratislava

0905 524 451

kaniansky@coolstranky.sk

Zdieľanie obsahu

Je to automatické doručovanie (jedným kliknutím) obsahu z vaišch web stránok na iné web stránky, alebo e-maily. 

Čo si môžeme predstaviť pod pojmom Zdieľanie obsahu?

Zdieľanie obsahu je automatické doručovanie obsahu z vašich web stránok na iné web stránky, alebo e-maily. 

Jedným kliknutím v redakčnom systéme pridáte vašu novinku, akciu, či oznam na emaily prihlásených odberateľov, prepojíte vašu web stránku so sociálnymi médiami, pomocou RSS ho vložíte so agggregátorov, alebo tovar možete automaticky vložiť do porovnávačov cien na ktoré chodía denne desiatky tisíc návštevníkov.

Prečo sa zaoberať Zdieľaním obsahu?

Pretože, ak zdielate obsah:

  • Nemusíte vždy prísť o návštevníka, ktorý v danom okamihu nenašiel na vašej stránake čo hľadal. Jednoducho sa prihsási k niektorému z odberov (ktorý mu najviac vyhovuje) a keď budete mať pre neho ponuku, vráti sa späť.
  • Sú to najlepšie cielení zákazníci. Ak sa už niekto zaregistruje na odber vašich noviniek a prejaví tak záujem o vaše služby či novinky, nesporne patrí do vaše najužšej cieľovej skupiny.
  • Využijete vašu energiu viac krát, pretože už nemusíte duplicitne chodiť na iné web stránky, či rozosielať emailingy.
  • V sociálnych médiách - vaša stránka na Facebooku, Google+, Twitri, či i nom soc. médiu už nemusí obsahovať len nudné informácie o firme a keď tam niekto niečo pridá, ale môžu  sa tam objavovať automaticky vaše oznamy - podstatne to vašu stránku v tomto médiu zatraktívni.
  • Klient vidí, že ste reálni a vo vaše firme sa niečo deje. Na intrenete je dôležité dať návštevníkovi najavo, že sa u vás stále niečo deje.
    Predstavte si situáciu, že prídete do obchodu, kde je všetko ešte za starých čias a nič sa nemení - vaša firma sa tomuto dojmu vyhne, ak budete pravidelne niečo uverjňovať, alebo aktualizoať a rozosielať.
  • V prípade automatického uverejňovania tovaru v porovnávači cien, či už z e-schopu, alebo na stránke uverjňujete akcie na tovar, ktorý má všetky atribúty potrebné pre porovnávač cien (cena, značka, popis, atď.)  je v prípade porovnávača prínosom jeho návštevnosť.

 

Opýtajte sa nás
CAPTCHA
Táto otázka slúži na zistenie, či ste bežný návštevník, kvôli spamu.