Pekná cesta 15, Bratislava

0905 524 451

kaniansky@coolstranky.sk

Internet Marketing

Realizujeme dva základné druhy internet marketingu.

SEO - optimalizácia pre vyhľadávače  -  je spôsob ako dlhodobo privádzať návštevníkov na vaše web stránky. Je to skôr investícia, ktorá sa vracia dlhodobo, dá sa hodnotiť až po určitom období.

Google AdWords PPC - platba za kiknutie je platený, ale veľmi efektívny spôsob reklamy, kedy inzerent platí len za návštevníka ktorý na reklamu klikol na základe predvoleného klúčového slova. Tým sa stáva táto reklama dobre cielená na budúceho klienta, ktorý služby či produkt práve hľadá.

Každý zo spomenutých zdrojov sa hodí na inú stratégiu, alebo môžu spolu veľmi efektívne spolupracovať. Po prvotnej analýze vieme odporučiť vhodné riešenie.

Sú ďalšie nástroje internet marketingu, ako sociálne siete, ich správa, reklama na nich, emailové newsletre a iné. Zabezpečujeme aj tieto formy marketingu sprostredkovaním, alebo v rámci zmluvného balíčka zahrnieme podľa potreby externého spolupracovníka.

Prečo sa zaoberať internet marketingom?

SEO - optimalizácia pre vyhľadávače - prináša dlhodobé výsledky pri vyhľadávaní, čo okrem priamych obchodných prínosov zvyšuje hodnotu web stránky, čím nepriamo narastá aj hodnota firmy. SEO Optimalizácia sa skôr považuje za investíciu, ako priamu reklamu.

Google AdWords PPC - dokáže veľmi rýchlo reagovať na potrebu inzerenta. Môžete tak pokryť vo vyhľadávaní slová, ktoré sa objavujú na nižších pozíciách. Reagovať rýchlo na aktuálne vyhlásené akcie, ale aj zvyšovať povedomie o značke, či firme pre vybranú cieovú skupinu. PPC je priamo reklama, začne fungovať v podstatne kratšom čase ako SEO Optimalizácia. Profesionálna správa ušetrí klientovi čas, prinesie lepšiu efektivitu kampane a pomôže investovať utratené peniaze za reklamu efektívnejšie.

Ako rýcho sa dajú očakávať výsledky?

SEO - optimalizácia pre vyhľadávače - Väčšinou sa optimalizácia prejaví už po po týždňoch, či mesiacoch. ale celkový výsledok je možné analyzovať (posudzovať prínos optimalizácie) až cca po roku od začiatku realizácie. Rok je tiež doba, ktorá je z analytického hľadiska porovnateľnejšia, kvôli rôznym sezónnym a iným výkyvom v priebehu roka.

Google AdWords PPC - prinesie výsledky takmer ihneď po zadaní resp. zaplatení. Naviac môžeme piamo ovplyvňovať, na ktoré kľúčové slová budeme inzerovať a koľko sme ochotní za nich zaplatiť.

Opýtajte sa nás
CAPTCHA
Táto otázka slúži na zistenie, či ste bežný návštevník, kvôli spamu.